VÝMĚNA ZBOŽÍ / REKLAMACE

Výměna a reklamce 

 

pokud Vám nějaké zboží nesedí, tak nezoufejte a učiňte následující kroky, které napomůžou k rychlejšímu vyřízení výměny či reklamace. 

Napište nám na info@mwolf.cz: 

1) Číslo objednávky

3) Telefonní číslo pro rychlejší kontakt

4) Jméno a příjmení 

5) Pošlete nám jej prosím na adresu: Hrnčířská 156, 252 42, Jesenice – Zdiměřice, Monika Hlavatá 

6) Po přijetí provedeme kontrolu a budeme Vás informovat o termínu výměny. V případě, že požadujete vrátit peníze za zboží prosím o uvedení bankovního účtu na který se peníze mají vrátit.

 

 - garantujeme výměnu či vrácení zboží (a odstup od smlouvy) do 14 dnů bez udání důvodu. 

 

ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank, Bitcoin